Bullar<3

Hej :)
Dagen idag har varit ganska nice. På hemkunskapen bakade vi kanelbullar eftersom att det är kanelbullens dag på fredag. Har fått reda på att den faktiskt är lika gammal som mig och alla andra som är födda år 99.
Efter skolan hängde Becca med mig hem och vi kollade mycket på tv och youtube men det var skönt att bara umgås och ta det lugnt. Nu sitter jag och har tänt ett doftljus, frågan är bara hur länge jag klarar det för det känns som mitt huvud fylls med doftande gas eller något.
Ska inte göra något speciellt nu utan bara mysa lite och njuta av att jag inte behöver sitta och plugga, puss<3
OBS bilden är inte tagen av mig

Kommentarer
Aisha säger:

Fin blogg, kolla in min om du har tid ^^

2013-10-01 | 20:19:29
Bloggadress: http://Aisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback