Can´t sing

Hej :)
Idag drog jag och Karin hem från skolan tillsammans för att göra klart våran låt i musiken. Vi bler klara och jag tycker resultatet blev okej ändå. Kanske inte bästa ämnet att sjunga om men så blir det när inspirationen tryter... Ingen av oss är heller någon sångerska men eftersom vi sjöng tillsammans lät det inte så hemskt.
När Karin gick hem spelade jag och mamma lite poker på skoj (vet inte ens om vi spela riktig poker, haha).
Nu ska jag bara ta det lugnt och chilla lite. Nu är det bara 2 dagar kvar! :)
Puss<3
Senaste insta-bilden

Kommentarer
Stina säger:

Hej! Vilken härlig bild! Jag har fotat i över två år nu, därav är jag ganska duktig. Ta dig gärna en titt! Kram

2013-10-30 | 07:56:17
Bloggadress: http://stinaganemyr.forme.se
Stina säger:

Hej! Vilken härlig bild! Jag har fotat i över två år nu, därav är jag ganska duktig. Ta dig gärna en titt! Kram

2013-10-30 | 07:56:49
Bloggadress: http://stinaganemyr.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback