Lite nervös i onödan

Hej :)
Hade ju engelska prov idag och var ganska nervös inför det. Tänkte att det skulle vara jättemycket svårare än i sjuan men det var det inte. Så var lite nervös i onödan. I sjuan hade jag också alltid minst ett fel som ofta var ett litet slarvfel eller liknande men nu hoppas jag verkligen på 100 % rätt. Kändes bra iallafall!
Om en stund ska jag ha piano och sen snabbt iväg till tennisen. Ikväll ska jag kolla på idol, min favorit är Elin. Vem hejar ni på? :)
See ya<3
Kör på med höstbilder

Kommentarer
Emma säger:

åh, tjusig bild :D
man blir verkligen kreativ på hösten när det är så fina färger ute :)

2013-10-20 | 12:43:38
Bloggadress: http://glammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback