Plain old films

Hejsan!
Är ensam hemma nu, mamma och pappa åkte iväg till Ikea för ett tag sen och vet inte när dom kommer hem.
Orkade inte följa med så stannade hemma och slappar istället.
Har kollat mycket på hederliga gamla filmer nu det sista. Kollade ju igenom hela twilight serien igen och även lite andra filmer. Gillar filmer på det sättet att man inte känner sig tvingad att kolla klart hela serien utan man kollar på en film i några timmar och sen är den slut. Dock älskar jag serier också för att det är just lite kul att följa en/några personer och liksom längta efter nästa avsnitt så känner mig nästan lite splittrad.
Just nu är jag inne i en period där jag gillar mer filmer men följer ju en serie eller... Nästan två. Kom på att jag inte sett det senaste avsnittet av Glee :O Hur kunde jag glömma!?
Panik nu, ses<3
Hmm, har kollat runt och verkar inte ha kommit ut? :S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback