Tv- eftermiddag/kväll

Hej :)
Kom hem från skolan vid 4 eller något sådant och satte mig då och kollade på en film som gick på tv för några dagar sedan (spelade in den). Den heter Love and other drugs. Den var väl ganska bra, lite gullig sådär ^^
Ikväll kommer 2 bra program som jag ska se, tyvärr kommer båda samtidigt men jag får spela in det ena och kolla på det efter det andra. Eftersom jag inte har träning ikväll så hinner jag kolla på båda ikväll, innan har jag fått kolla på båda programmen dagen efter.
Nu tänkte jag sätta på New moon. Kollade ju på Twilight igår så känner mig sugen att se fortsättningen. Antagligen blir det väl att jag har sett om alla 5 filmerna.
See ya<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback